Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Mage (Denied)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
seventy

seventy


Antal inlägg : 28
Age : 37
Location : In yer cookie-jar
Registration date : 07-10-24

70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: 70 Mage (Denied)   70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 2:26 am

Såg att ni sökte mages igen så jag gör ett till try och lägger upp min apply igen.


Namn: Seventy

Klass: Mage

Ålder: 21

Proffesion: Enchanting och tailoring (båda på 375 skill)

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. Har en djup arcane-specc just nu, testar lite grann i pvp och ser om det är något som funkar.

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Absolut, min nuvarande specc är ingen pve-specc alls.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja? Jag plockat upp MH-questet utanför COT ^^. Ska väl bara plocka ner Lady och Kael'Thas.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Japp det har jag, och dom fungerar alldeles utmärkt oxå.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Antingen kan ni nå mej inne på seventy, eller inne på min druid ióòl (ingame).

Tidigare Guild(s)? Kaos Contingency är väl det som är värt att nämna om man snackar progress. Annars har det varit lite smått och gott på sina håll Smile

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Kaos förändrades faktiskt över en natt, då tbc kom. Många utav dom jag knytit kontakt med lämnade Kaos, och jag kände att jag inte hade något där att göra längre, tyvärr. Skapade en irl-vän-guild som gjorde lite karazhan osv. Sen efter det blev det ett nytt försök i kaos. Gjorde lite gruul, magtheridon och Void-reaver, men efter ett litet tag så insåg jag att kaos verkligen inte passade mej, igen. Så jag lvlade upp en drulle istället.

Varför söker du till Ad Interim? Jag är sugen på att komma igång med progessiv pve igen, och har letat lite grann efter guilden, dock så har dom flesta fullt på mages :/

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag kan tillföra dps, härlig humor och en del skratt Smile

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Jag förväntar mej att Ad interim håller hög standard när det gäller raids (inget onödigt tjöt och tjafs när bossar downas osv), förväntar mej att progress är något som alla i guilden strävar efter och alla hjälper till att ordna. Sist men inte minst så förväntar jag mej att ha riktigt riktigt kul i ad interim Smile

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? Har lirat med Maldevir, Danon och Pious innan Smile

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Om vi säger såhär; Jag är arbetslös. Jag lirar nog minst 6 timmar om dagen, 6 dagar i veckan kanske? Smile

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: / 75 dagar Smile

Erfarenhet? Pre-tbc; MC, Aq20, BWL, Onyxia, ZG, AQ40 (downat twins) och Instructor från Naxx. TBC: Clearat karazhan, gruul, magtheridon och VR.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag kommer alltid i tid till raids, med pots, full rep osv. Jag pratar när jag blir tilltalad och håller tyst när jag ombeds. Läser på taktik innan, så jag har ett humm om vad som kommer ske, och när det sker. Jag är aktiv, trevlig och delar gärna med mej av skills, erfarenheter osv.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Mage (Denied)   70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 3:04 am

jag diggar dig fortfarande seven, lycka till denna gången Smile

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Seventy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Mage (Denied)   70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 12:00 pm

Ser bra ut imo, Vänta på stroker, du ger inte upp lätt jag gillar det =)
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Mage (Denied)   70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 04, 2007 11:28 pm

Tyvärr så är mageplatsen fylld.

tack för ansökan dock och GL!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Mage (Denied)   70 Mage (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Mage (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)
» Huloy- Mage (Denied)
» krocuz 70 mage (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: