Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 krocuz 70 mage (denied)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
robin
Gäst




krocuz 70 mage (denied) Empty
InläggRubrik: krocuz 70 mage (denied)   krocuz 70 mage (denied) Icon_minitimetor jan 03, 2008 4:38 am

Namn: krocuz

Klass:Mage

Ålder: 17

Proffesions: 375 i tailoring och mining

Nuvarande Specc: just nu är jag frost

Villig att byta specc? nej , eller ja de är klart att om de är en boss som är water elemental så byter jag självklart till fire

Attunements: jag har tyvärr inte ens börjat

Ventrillo: japp , självklart att jag har de Very Happy

Kontakt information: om jag inte är online på krocuz så spelar jag antigen på någon av mina alts. jag kan alltid nås på msn .. krocuz@hotmail.com

Tidigare Guild(s)? jag var med i heavens elite och real

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? jag vart kickad ur heavens elite för att jag var lite inaktiv pga min dator krashade väldigt ofta. de problemet är nu fixat. jag lämmnade real för att jag inte tyckte om en viss person.

Varför söker du till Ad Interim? för att jag älskar och raida. jag har hört att ni har clearat ssc ^^


Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? en trevlig person som älskar att raida.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? väldigt mycket raidande

Gear:

Känner du någon i guilden? nej , eller jo sándell var med i heavens elite förut.

Speltid: minst 6 timmar per dag

/played? 53 dagar

Erfarenhet? karazhan och gruul. mer har det inte blivit
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

krocuz 70 mage (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: krocuz 70 mage (denied)   krocuz 70 mage (denied) Icon_minitimetor jan 03, 2008 10:37 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Krocuz

imo har du lite lite raid exp för att komma med min du har bra gear för o hänga med...iaf har ine jag hand om mages så vänta ppå svar från Snipplarn
Till överst på sidan Gå ner
meskii
Officer
Officer



Antal inlägg : 39
Registration date : 07-10-10

krocuz 70 mage (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: krocuz 70 mage (denied)   krocuz 70 mage (denied) Icon_minitimetor jan 03, 2008 11:41 am

Deamoneyes mr 3 timmar om dan eh? nu hann du före mig igen..

Håller med deamoneyes vi måste lära dig 2 helt nya instanser samt 2 riktigt svåra bossfighter (Lady Vashj och Kael'Thas). Vi petar på Snipplarn
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

krocuz 70 mage (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: krocuz 70 mage (denied)   krocuz 70 mage (denied) Icon_minitimemån jan 07, 2008 5:17 pm

Tack för din ansökan men din exp e som sagt inte så bra
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





krocuz 70 mage (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: krocuz 70 mage (denied)   krocuz 70 mage (denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
krocuz 70 mage (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)
» Ninala 70 Mage (denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: