Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 dahlo - Paladin (accepterad)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
dahlo
Gäst




dahlo - Paladin (accepterad) Empty
InläggRubrik: dahlo - Paladin (accepterad)   dahlo - Paladin (accepterad) Icon_minitimeons okt 24, 2007 7:21 pm

Namn på char: Dahlo
Klass: Paladin
IRL namn: Paul
Ålder: 16

Proffesion:Mining375, Enchanting330

Nuvarande Specc: (buffspecc, den är väldigt bra för då har jag alla buffar improved förutom sanctuary såklart, och förlorar inget på det förutom lite stunresist och mög)

Villig att byta specc?: Ja, med motivering såklart.

Attunements: Behöver snacka med karathress snubben för BT q och jag behöver både vashj och kael vial till Hyjal.(har dock dödat vashj 2 ggr men hade inte questet 1a och glömde loot andra >_<)

Ventrillo: VentriloMIX och mic.

Kontakt information: Dahlo/Dahlie ingame.

Tidigare Guild(s): var med Ad interim innan disbanden, efter det gick jag till One vision som höll på med Kael. Fick han till 24% sen börja folk tröttna och lämna guilden för relax eller andra guilder, så nu har dem lagt ner med raidandet.

Varför söker du till Ad Interim?: Känner många i gillet sen innan och vill raida hardcore med skönt folk och inte vara guildlös och hoppa runt i if.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person: En paladin som kan sin sak och gör sitt bästa och alltid har med sig consumables för att få ner nya bossar etc. Annars en snäll människa som har lätt för att snacka, dock är jag tyst när jag ska vara tyst. (är inte som en viss warlock från gamla ad interim tiden xD)

Vad förväntar du dig av Ad Interim?: En trevlig guild med härligt folk som kan ha kul under raids men ändå ligga på en seriös nivå.

Gear:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Dahlo
Känner du någon i guilden?: Har spelat med många av er :> känner också Thunderfall IRL

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?: Vardagar 17.00-00.00. Helger kan jag så klart spela mer.

/played?: ~96days

Erfarenhet?: pre-tbc är mc och bwl clerat. AQ40 är prophet,satura och fankriss döda. Naxx är Anub'rekhan,noth och instructor Razuvious döda.

Övrig infomation: Jag vet min sköld är gimp men chess och magge hatar verkligen mig! Då tänker ni - "Men fixa Heroic- eller gladiatorskölden!!!" NEJ, där är typ 20-30 mer healing på sköldarna medans min "nibbletsköld har manareg. Manareg = win!


Hoppas jag har gjort något slags gott intryck med denna ansökan.. Höres/synes ingame!

/wave
Till överst på sidan Gå ner
dahlo
Gäst




dahlo - Paladin (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: dahlo - Paladin (accepterad)   dahlo - Paladin (accepterad) Icon_minitimeons okt 24, 2007 7:32 pm

Ojsan, talent länken försvann Sad här é den iaf

eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Shattered+Hand&n=Dahlo
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

dahlo - Paladin (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: dahlo - Paladin (accepterad)   dahlo - Paladin (accepterad) Icon_minitimeons okt 24, 2007 7:39 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Dahlo

inte många med guest rank som kan länka, länge sen sist dahlo, vi vet vem du är Very Happy

iaf, får se vad cobbe (mickiie) säger, vet inte om dom tagit in någon mer pala sen statusen blev uppdaterad gl drunken
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




dahlo - Paladin (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: dahlo - Paladin (accepterad)   dahlo - Paladin (accepterad) Icon_minitimeons okt 24, 2007 10:10 pm

Me like, ser bra ut!
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

dahlo - Paladin (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: dahlo - Paladin (accepterad)   dahlo - Paladin (accepterad) Icon_minitimesön okt 28, 2007 4:05 am

Jadå kontakta mig ingame bara
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





dahlo - Paladin (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: dahlo - Paladin (accepterad)   dahlo - Paladin (accepterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
dahlo - Paladin (accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 paladin ( Accepterad )
» Thorion - Paladin (Accepterad)
» Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: