Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Dervon .
Gäst




Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )   Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Icon_minitimeons okt 10, 2007 8:51 pm

Namn: Dervon

Klass: Paladin

Ålder: 16

Proffesion: Alchemy / Herbalism

Nuvarande Specc: Holy / Protection 49/12/0

Villig att byta specc? Om det behövs Ja

Attunements: Attunad till allt utom BT och Hyjal

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Yep. Och är aktiv talare Razz

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Ingame på Dervon eller Leithia eller på mobilen 0738243224

Tidigare Guild(s)? ADM, Novus Initium, Reload

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Alla Disbandade

Varför söker du till Ad Interim? Letar ny guild som raidar aktivt och vad jag hört är ni en trevligt guild.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Bra Healing och aktivitet. Trevlig och livar upp stämmningen Smile

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Inte ge upp efter ett par whipes på ngn boss och vara trevliga

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear

Känner du någon i guilden? Inte vad jag vet

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Dagligen. När jag kommer hem tills jag lägger mig oftast. (16.30 - 23.00

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär? 106 Dagar

Erfarenhet? Pre TBC : ZG,AQ 20, MC, BWL, AQ 40 första bossarna

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag har super krafter.... xD

Cya
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )   Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Icon_minitimetor okt 11, 2007 12:55 am

Hjälper om du länkar din gear.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )   Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Icon_minitimetor okt 11, 2007 3:19 pm

Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )   Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Icon_minitimetor okt 11, 2007 5:09 pm

ser ut att ha en del TBC exp med, karaz, gruul, ssc ser man på gearen...varit i TK eller något annat?
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )   Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Icon_minitimesön okt 14, 2007 2:19 pm

Kontakta Mickiie ingame
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Empty
InläggRubrik: Sv: Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )   Dervon - 70 Paladin  ( Accepterad ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Dervon - 70 Paladin ( Accepterad )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 paladin ( Accepterad )
» Thorion - Paladin (Accepterad)
» dahlo - Paladin (accepterad)
» Apply ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: