Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 dps/ tank warrior wtj (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
araka
Gäst




dps/ tank warrior wtj (Denied) Empty
InläggRubrik: dps/ tank warrior wtj (Denied)   dps/ tank warrior wtj (Denied) Icon_minitimetis nov 27, 2007 8:35 pm

namn:Eddie / ingame Araka

Klass:Warrior/ gnome

Ålder:16

Proffesion: har dock Låga Profs Låg mining och låg Jw

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.

Jag är prot eftersom att jag har vart tank i shades of oblivion .Men dom var ej som jag hade förväntat mig . Får oftast inte ihop folk till 25manna vi kör oftast 10 manna som jag inte gillar lika mycket som 25 manna , Men över till specc .jag har speccat : 11/5/45... Jag har speccat 5 i fury för jag anser att Cruelty Ger mer aggro. och i protection som dom mesta .Så jag får mer defense blockar mer och sådant .

Villig att byta specc? (Ja/Nej)Ja jag skulle hällst vilja vara Dps för det var ett tag sedan jag raidade med det men Tank skulle också funka.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.Nja har vart på sista bossarna men har bara dött på dom så jag har inte gjort något kan man säga . Men ser framimot att döda dom.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Micken är trasig men jag kommer köpa ny

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Ingame nås jag alltid när jag är online och det är mesta dels.bara att skriva om ni har någon undring.

Tidigare Guild(s)?Shades of oblivion (också svensk)

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?Hade bättre förväntningar om dem . som jag skrev tidigare i applyn. Vi fick nästan aldrig ihop folk till 25 manna , som jag vill lira mycket.

Varför söker du till Ad Interim? Trevlig guild Raidar mycket, kör ssc och tk och mycket mer.Skulle varit trevligt att raida med dem.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?ställa upp . Vara schysst och joina många raids

Vad förväntar du dig av Ad Interim?framgång schyssta spelar och att ha roligt

har andra ringar och neck ranged weapon och även trinkets. Men jag har också tank gear som är 3 t4 och 1 t5 ungefär 520 defense och 13k hp

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Araka



Känner du någon i guilden?nepp

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? 16.00 -24.00 varjedag

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär . 78 dagar 12 timmar 37 minuter

Erfarenhet?Kört karazhan .gruul tk ssc och maggy. Pre tbc Zg mc bwl lite aq40

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?Är trevlig som person

tack!
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

dps/ tank warrior wtj (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: dps/ tank warrior wtj (Denied)   dps/ tank warrior wtj (Denied) Icon_minitimeons nov 28, 2007 12:21 am

tyvärr har vi fullt på både dps och tanking warriors, så vi önskar dig lycka till i ditt guild sökande
Till överst på sidan Gå ner
 
dps/ tank warrior wtj (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tank Warrior (Denied)
» 70 Dps warrior ( Denied )
» Warrior Application (Denied)
» 70 galen dps warrior! ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: