Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Tank Warrior (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Qualin :
Gäst




Tank Warrior (Denied) Empty
InläggRubrik: Tank Warrior (Denied)   Tank Warrior (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 1:38 am

Namn: Erik Grenefalk Aka Qualin ingame

Klass: Human Warrior

Ålder: 14

Proffesion: Blacksmithing 375 (Kan tillverka mkt användbara saker som Khorium Champion, Felfury Guantlets, Dirge, Eternium Runed Blade, Wilguard/Iceguard set för hydross tanking) Mining 375

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.
Jag spelar arms atm eftersom Animalistic slackar lite på raids atm så jag kan farma lite, annars brukar jag spela 5/5/51 ( 5 i deflection och 5 i cruelty, resten i prot trädet) Eftersom jag skriver en apply som tank för det är det jag vill spela.

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Ofc, men håller mig helst till tanking för att det känns som min grejj helt enkelt.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.
Behöver döda Lady Vashj + Kael' Thas till Hyjal, sen ligger jag på The at'mal terrace elle något liknande i min BT preq.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?
Ja jag har mick och ventrilo och kan prata, dock har jag något skumt så ljudet bryter lite och låter konstigt ibland, annars är det funkis =)

Kontakt information: Vart kan vi nå dig?
PÅ min email: Erik_Grenefalk@hotmail.com eller Qualin ingame.

Tidigare Guild(s)? Saxaro Dhiig Leh, Corrupted Minds, Animalistic atm.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Saxaro Dhiig Leh disbandade medan jag var bortrest, varför vet jag egentligen inte, Corrupted Minds slutade raida pga slack och tjafs och andra dumheter så lämnade dom och joinade Animalistic, Nu i Animalistic känns det som folk även här har börjat slacka, folk dyker inte upp till raids osv, jag är även ganska missnöjd över loot systemet, vi kör med rolls och någon slags MT prio som inte rikigt känns rättvis alltid.

Varför söker du till Ad Interim?
Jag söker till Ad Interim för att ni verkar som en schysst guild som kan komma långt och så spelar många av mina kompisar från SH i Ad interim.
Och sist men inte minst träffa nya kompisar

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag tror att jag kan tillföra lite schysst tanking och ett gott humör. Känner även att jag är en ganska hjälpsam person av mig och väldigt aktiv vilket jag tror är ett litet + =)

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Jag förväntar mig ett schysst gäng med killar och tjejer som raidar aktivt och som samtidigt ha roligt under den tiden vilket jag inte alltid har i guilden som ja är med i nu.

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Det är mitt tanking gear som är ganska hyffsad, har lite halvdant dps gear i bagen oxå som skulle kunna nyttjas vid behov.

Känner du någon i guilden?
Jag känner ganska många tror jag; Prällenkg, Maldevir, Meskii, Danon, Blitze ( Vet inte om han kom med) Eddee säkert fler Razz'

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
Jag spelar så mycket jag kan under veckan, alltså nästan hela tiden, från att jag kommer hem från skolan till att jag ska gå och lägga mig eller att det är färdig raidat för dagen Razz Somsagt är jag ganska aktiv.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär
64 Dagar totalt, 40 dagar på level 70.

Erfarenhet?
Pre TBC; Ingen alls, Prövade och köra igenom MC en gång nu på level 70 och sen whipade jag nån gång på Hakkar tror jag inget mer :/

TBC; Karazhan 12/12 - Gruul's Lair 2/2 - Magtheridon's Lair 1/1 - TK Void reaver - I SSC gjorde vi ett par halvhjärtade försök på lurker men pga lack i koncentrationen så blev det inte mkt mer än till 80% eller nåt liknande.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?
Nej det tror jag inte mer än att jag hoppas att ni ger mig en chans att få
spela med erat sköna gäng =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tank Warrior (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior (Denied)   Tank Warrior (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 10:01 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Qualin



Där är din armory länk, Vi tog precis in en ny warrior så för
tillfället tror jag inte vi behöver en ny tank, men avakta svar från
cobras.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Tank Warrior (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior (Denied)   Tank Warrior (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 10:05 am

Vi behöver inga fler tanks för tillfället, vi tog precis in en tank warrior på spoten som vi hade, lycka till dock!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tank Warrior (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Tank Warrior (Denied)   Tank Warrior (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tank Warrior (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» dps/ tank warrior wtj (Denied)
» 70 Dps warrior ( Denied )
» Ooden Da Warrior (Denied)
» Gliero - Warrior (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: