Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Magic 70 Mage (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Magic
Gäst




Magic 70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Magic 70 Mage (Denied)   Magic 70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 3:40 am

Namn: Magic

Klass: Mage

Ålder: 17

Proffesion: Skinning/Tailoring

Nuvarande Specc: 17/0/44 just nu för pvp men skulle gärna vilja specca 10/48/3 för att min PvE gear är Fire Baserad

Villig att byta specc? Ja

Attunements: BT är klar men behöver döda Kael och Vashj för Hyjal.

Ventrillo: Jag har mic och kan använda den.

Kontakt information: luxor355@gmail.com

Tidigare Guild(s)? Exiles

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Dissbandades

Varför söker du till Ad Interim? Saknar att raida och såg att ni recruitade och hoppas kunna tillföra något till guilden

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag hoppas att jag kan hjälpa guilden att röra sig framåt i PvE området.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att vi har members till att raida och förhoppningsvis rör oss framåt inom PvE

Gear: Runt 30% crit och 860+ spelldmg i Fire gear kan dock inte ta på mig PvE Gear för att jag måste respecca tailoring för det

Känner du någon i guilden? Coiled, Noogintebäst

Speltid: Oftast 18-24 på skoldagar på helger är det längre

/played? 110 på magen

Erfarenhet? Upp till Naxx pre-TBC och upp till SSC/TK i TBC

Övrig infomation: Inget som jag kan komma på just nu.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Magic 70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Magic 70 Mage (Denied)   Magic 70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 3:51 am

vad menar du med upp till SSC/TK i raiderfarenhet, har du spelat någe ssc/tk eller bara instanserna innan?

sen så undrar jag över dina sockets/enchants, varför har du en helt oenchantad cloak samt +8int sockets b la?

planerar du att specca om din tailoring?
Till överst på sidan Gå ner
Magic
Gäst




Magic 70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Magic 70 Mage (Denied)   Magic 70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 1:42 pm

När jag drar på fire gear är det bara en socket med 8int och jag tyckte det va nice med extra int/crit och att få igång socket bonusen i shoulders. Det är även något jag tänkt många gånger om att byta socket på men aldrig gjort, mestadels för att det gemet jag varit ute efter droppar i Heroic/Skyguard eventet i BE för en sämre version av det.

När det gäller cloaken har jag inte enchantat den för att den enda bra enchanten är subtlety och för att jag inte haft en raid guild på ett tag så har jag inte känt att det varit nödvändigt att slänga ut pengar på den enchanten i PvP. Men den kommer bli enchantad om jag hittar en PvE Guild.

Jag har kört al'ar och void reaver i TK och Hydross i SSC.

Ja, jag planerar att specca om tailoring om jag hittar en PvE Guild.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Magic 70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Magic 70 Mage (Denied)   Magic 70 Mage (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 2:39 pm

Tyvärr så kommer jag inte ge dig en tryout,
lycka till i fortsättningen dock!

/Stroker
Vice GM of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Magic 70 Mage (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Magic 70 Mage (Denied)   Magic 70 Mage (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Magic 70 Mage (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Mage (Denied)
» 70 Mage (Denied)
» Mage ( Denied )
» Mage. (denied)
» Huloy- Mage (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: