Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Neon, Human rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Neon
Gäst




Neon, Human rogue Empty
InläggRubrik: Neon, Human rogue   Neon, Human rogue Icon_minitimemån nov 05, 2007 11:33 pm

Namn: Ingame: Neon. IRL : Robert Selander
Bor: Ängelholm ( skåne)
Klass:Rogue

Ålder:17

Proffesion:LW /skinning 375/375

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så: 19/42/0 Jag gillar den speccen väldigt mkt för den gör fin dps.

Villig att byta specc? (Ja/Nej): Klart.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?: Inte långt:/ en del kvar.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?: Har vent och vet hur det fungerar, men har lite svårt för att prata.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig?: Ingame elr på min mail :selander_@hotmail.com

Tidigare Guild(s)?Everlasted och är förtillfället med i Animalistic.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?Kickad ur everlasted för jag hade problem irl så kunde inte ha tillgång till datan så mkt.

Varför söker du till Ad Interim?: Vill ha en bra och aktiv guild med härligt folk. Som kan uppnå det jag söker i detta spelet... Glädje.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?: Som spelare kan jag tillförra en hel del dps Smile som person hoppas jag på skratt och glädje.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?: Trevlig guild som ställer upp för varandra.

Gear.

Känner du någon i guilden? Yes, Barradida och Eddee <3

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?: Tillräckligt för att bli kallad spelberoende <3

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: 120 dagar played. 35 dagar på 70 Smile

Erfarenhet?: KZ,gruul,mag,void,lurker..

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?: Att jag är en snäll och glad kille som gillar att sammarbeta med folk, för att uppnå det man vill. Ger aldrig upp förrän jag är nöjd. Kanske intressant elr inte, men om ni inte tar in mig, så lämnar jag denna servern med ett leende på läpparna , för haft en bra tid här. och hoppas på att den förlängs:)
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Neon, Human rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Neon, Human rogue   Neon, Human rogue Icon_minitimemån nov 05, 2007 11:51 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Neon

ruggit fint gearad rogue, bra med erfarenhet och resten ser bra ut med, vänta på din CL/annan officers svar
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Neon, Human rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Neon, Human rogue   Neon, Human rogue Icon_minitimetis nov 06, 2007 10:03 am

Bra gear/bra erfarenhet vet inte om vi söker mer rogues atm.



du borde nog viska nostro ingame för han har lite problem att komma åt forumen atm med sin dator.



/Cajza
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Neon, Human rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Neon, Human rogue   Neon, Human rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Neon, Human rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Pantern - human mage (Denied)
» Intezbniaf - 70 Rogue.
» 70 Rogue (Denied)
» Rogue app (Denied)
» Blitze - Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: