Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Blitze - Rogue

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Blitze
Gäst




Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimetis okt 30, 2007 7:34 pm

Namn: Blitze (Björn Gagner)

Klass: Rogue

Ålder: 21

Proffesion: Herb / Alch

Nuvarande Specc: 15/41/5. Körde med swords innan, men bytte till daggers. En lite speciell specc för daggers, men krämar ut mer dps nu vill jag lova Surprised

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Självklart

Attunements: Tyvärr inte påbörjad, men det ska inte vara några problem att fixa.

Ventrillo: Självklart.

Kontakt information: Mail/MSN : Sexynalle@hotmail.com eller in-game

Tidigare Guild(s)? Netherwing, Adamantine order (Rogue CL)

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Netherwing var jag med när jag levlade upp, en polare guild typ. Adamantine order var jag med sen det grundades, i slutet blev det mycket oseriöst spelande. Folk leftade, till slut disband.

Varför söker du till Ad Interim? Ad Interim är i mina ögon en bra guild, bra progress med seriösa spelare. Detta är precis vad jag letar efter. Även att många av mina kompisar från Adamantine order gick till er efter disbanden.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag är en optimist, ingen som sitter i vent och klagar/whinar. Jag tar motgångar som en utmaning, utan motgångar finns ingen progress heller. Jag kan även hjälpa med bra DPS, ett gott humör, och en rolig person att spela tillsammans med.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Jag förväntar mej ömsesidig respekt, och en god lag anda.

Gear:

Känner du någon i guilden? Ja, Borque, Prällenkg, Pious, Minimeal. Kort sagt alla ex. från Adamantine order.

Speltid: Jag försöker lira lite varje dag för daily quests osv. Oftast blir det flera timmar Smile Nej, men jag kan lira nästan varje kväll.

/played? 53 days, 2hours.

Erfarenhet? Karazhan, Gruuls, Void Reaver.

Övrig infomation: Klagomål på mina bracers? Ogri'la är 2k rep ifrån exalted, och då kommer bättre Cool
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimetis okt 30, 2007 11:56 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Blitze

snygg apply, bra gear, erfarenhet
klart man gillar pirat
Till överst på sidan Gå ner
Blitze
Gäst




Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: :)   Blitze - Rogue Icon_minitimeons okt 31, 2007 12:05 am

Tack ska du ha mannen Smile Hoppas Rogue CL tycker detsamma!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimeons okt 31, 2007 12:34 am

Denna snubben köpte Blinkstrike av mig för 2k! (ett bra tag sedan)
In med han! Very Happy

Annars, fin gear och lockande apply Smile
Till överst på sidan Gå ner
prällenkg




Antal inlägg : 10
Age : 38
Location : Borås
Registration date : 07-10-24

Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimeons okt 31, 2007 9:08 am

Blitze ftw, där har ni en bra rogue
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimeons okt 31, 2007 3:42 pm

Vet att man inte får skriva här men denna mannen, för det är vad han är, en riktig man. Very Happy Han är sannerligen skillad och vet vad han håller på med. När vi spelade i Adamantine så offrade han väldigt mycket fritid till att skaffa mat till alla melee i guilden typ. Väldigt mogen också måste jag säga... alltid positiv!

Helt klart värt att tänka över honom!
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimeons okt 31, 2007 10:53 pm

Kontakta Nostro ingame
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitimesön nov 04, 2007 11:59 am

Körde heroic med han sist, helt klart duktig.



kanske värd en chans ?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Blitze - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Blitze - Rogue   Blitze - Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Blitze - Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Rogue (Denied)
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» Intezbniaf - 70 Rogue.
» 70 Rogue apply :D (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: