Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hjälten - Prot warrior (Accepted)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Hjälten
Gäst




Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 7:38 pm

Hejsan, min gubbe är atm på Bloodfeather (EU) men såfort jag har fått klartecken så flyttar jag den.

Namn: Hjälten inte ledigt på Sh, men blir antagligen något liknande.

Klass: Night elf Warrior

Ålder: 16

Proffesion: Mining / Bs

Nuvarande Specc: Min nuvarande spec är dps, men min tank spec kommer vara.
Thunderclamp för aoe tanking, sedan så pressar jag allting som är vettig för ultimat överlevnad och aggro byggnad. Har ni några frågor så kan jag förklara mera specifikerat.

Villig att byta specc? Ja

Attunements: Har inte börjat, men har questet för vashj + kael men har dock inte dödat något av dom. Bt questet börjar jag på snarast.

Ventrillo: Har alla verisioner och använder min mic flitigt.

Kontakt information: msn @ mk_elite_@hotmail.com Annars mirc nick Hjaelten på bloodfeather. Annars så kan ni skriva till Artman ingame så ser han till att jag kommer online på sh på någon level 1:a.

Tidigare Guild(s)?

Pre TBC
Loco Motives, som shaman (Sinjiin).
Disco, The nobles, som rogue (Electronic).

TBC
Fishbone + Frostbite som Warlock (Quagh)
KRONAN var min enda guild som warrior. Jag joinade guilden när dom whipade på Attumen, jag blev raid leader på första raiden och byggde upp guilden till 2/6 ssc 1/4 tk. Var mt cl och hela köret.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Loco Motives tog jag paus i och rerollade alliance mest på skoj.
Detta gillade inte officerarna så dom kickade mig. Disco kommer jag inte ihåg, antagligen för alla mina polare stack. The Nobles för att jag skulle börja satsa mera på mitt irl liv som löst sig nu. Fishbone + Frostbite gick isär. KRONAN lämnade jag för jag fick bara skit när jag sade till folk hur dom skulle göra jag var inte tillräckligt snäll tydligen. Var trött på att vara nästan den enda som gjorde något för guilden och ville progressa.

Varför söker du till Ad Interim? Har spelat med flera av er innan, gillar eran spelstil och ni vill ha progress som jag.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Är bra tank, har väldigt bra attendence, kan dock bli lite problem i slutet av november ska flytta men får även ny data så blir både + och minus. Har 80% minst i attendence, alltid där förutom om någon har dött. Dock ej på fredagar + lördagar brukar hända annat då. Brukade ligga på 1k + - i tps (Threat per second). Jag presterar samma fortfarande. Har inget problem göra bra aggro och göra saker som boss fighten kräver, ex flytta på den vid olika lägen.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Progress vilja och schyssta medspelare.

Gear:

Känner du någon i guilden? Vet vilka dom flesta är, men känner ingen speciellt. Kanske Elakast om han nu får joina.
Jo Marshl på hans paladin

Speltid: Average 40+
varje dag från skol slut till 22:30 - 23:00
Jag går nämligen i skola i en annan stad så jag måste ta buss varje morgon klockan 7.

/played? 61 dagar, har 235+ på alla mina chars totalt.

Erfarenhet? Pre tbc , mc, bwl , aq40 naxx 8 /15

Tbc, kara 12/12, grull 2/2 magtheridon 1/1 2/6 ssc 1/4 tk.
Varit main tank på samtliga.

Övrig infomation: Hoppas ni ger mig en andra chans.

Peace out Hjälten , Electronic what evvah. sunny
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 7:48 pm

Du känner Heartilly Smile?
Till överst på sidan Gå ner
hJÄLTEN
Gäst




Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 7:50 pm

aa rank 14 ud female priest, spelade mycket i dina premades.

även Kinaá store brorsa har jag rätt? :d
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 8:04 pm

Qouted for the truth!



Hej rerollarn <3
Till överst på sidan Gå ner
Hjälten
Gäst




Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 8:13 pm

jo vet att jag är känd som det Very Happy

Men har lirat warrior nu i ett halv år och den klassen passar mig bäst
so no worries :d
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 8:25 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&n=Hj%C3%A4lten

har du kört i nobles känner du nog några som fortfarande är i gillet (cobras, minerti, barradida m.f) Very Happy

mycket detaljerad apply, mycket erfarenhet, vill plöja framåt...det är ju så jag vill gå o dra in dig direkt alltså

ska jag komma in på bloodfeather o ta en titt på dig? Smile



PS imp TC ftw
Till överst på sidan Gå ner
Hjälten
Gäst




Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitimefre nov 02, 2007 8:39 pm

Absolut, skriv bara till mig :-)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hjälten - Prot warrior (Accepted) Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälten - Prot warrior (Accepted)   Hjälten - Prot warrior (Accepted) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hjälten - Prot warrior (Accepted)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» lvl 70 prot warrior (Denied)
» Shadowpriest / Prot-Warrior & Feral-druid / Mage (Accpte
» Bonken 70 Prot warr (Denied)
» Amathena - Rogue ( accepted )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: