Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rogue söker om medlemskap (Denied)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Snakecia
Gäst




Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimetis okt 23, 2007 11:48 pm

Namn: Snakecia, irl är det Andreas

Klass: Rogue

Ålder: 21

Proffesion: Engineering och Mining, fullt skillade.

Nuvarande Specc: Jag har valt att specca combat med extra crit chans på daggers då jag kör med 2 daggers, kolla gärna in mig på armory om ni vill kolla daggers samt specc.

Villig att byta specc? (Ja/Nej): Om jag måste så javisst, men känner att jag gör tillräckligt med skada med denna, men är alltid öppen för förslag.

Attunements: Är kara attuned, har dock inte börjat med BT attunement än men det ligger på en av de högre punkterna på min lista som jag prickar av Wink

Ventrillo: Jag har vent, högtalare, headset och mic och allt fungerar och är inte rädd för att prata.

Kontakt information: Ni kan nå mig hur ni vill, msn, mobil eller in game, fråga bara om ni vill veta något av de uppgifterna.

Tidigare Guild(s)?: Adamantine order och middle aged madness har jag lirat i med min rogue innan.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s): Är med i MaM för tillfället men söker nytt på samma gång, är där för att ha någonstans att vara medans jag söker nytt och det är helt okej med de som är där.

Varför söker du till Ad Interim?: För att jag söker mer erfarenhet och nytt nice folk att spela med såklart.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?: Jag kan spela ofta och länge, jag är en seriös spelare som alltid försöker bli bättre. Om jag får komma med så kan jag alltså ge er ett gott skratt då och då samt som jag så ofta jag kan ställer upp för att guilden ska få bättre progress, men allt hänger ju inte på en person =)

Vad förväntar du dig av Ad Interim?: Att kunna träffa nytt folk att spela med, och att kunna få ut mer av spelet än vad jag redan fått.

Gear:

Känner du någon i guilden?: Känner ingen där för tillfället, men känner en vän som ansökt.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan: När jag spelar spelar jag länge, i stort sett hela dagarna, har ett jobb då jag är upptagen 8 dagar i månaden, resten tillbringar jag här, en no-lifer vill säga.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: Har spelat med denna i ungefär 5 månader kanske.

Erfarenhet?: Har erfarenhet från det mesta innan TBC, i tbc så har jag spelat i kara, gruuls lair och i TK.

Övrig infomation: Känner inte att det är något mer jag vill tillägga, kanske att jag spelar konstant för att geara upp genom att köra heroics etc. alltid skoj att bli bättre =)
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimeons okt 24, 2007 10:03 am

låter bra, vår rogue närvaro har ju varit såååå bra (0 på magge t.ex?) Sad

iaf ser bra ut, tummen upp


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Snakecia
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimeons okt 24, 2007 10:25 am

Redig application blev väldigt intresserad av att läsa den, Gillar din gear den är bra, Tummen upp



Sluta slacka Nostro och invita denna rogue;)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimetor okt 25, 2007 12:48 am

en fråga, varför speccar du dagger / combat specc UTAN improved backstabb?
Till överst på sidan Gå ner
Snakecia
Gäst




Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimefre okt 26, 2007 12:53 am

Har inte speccat det då jag sen jag speccade om kör med sinister strike som kostar mindre energi men ger lika många combo points även om en improved backstabb ökar dpsen lite, men ingen är perfekt, är det det ultimata så speccar jag gärna om Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimefre okt 26, 2007 4:14 am

kontakta Nostro ingame
Till överst på sidan Gå ner
prällenkg




Antal inlägg : 10
Age : 38
Location : Borås
Registration date : 07-10-24

Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimelör okt 27, 2007 3:52 pm

Tjena, har precis kommit hem från mina 3 dagars-i-sträck jobb och har inte kunnat kontakta dig in-game ännu men har försökt men tyvärr så har jag inte sett dig online när jag varit inne.

SOm jag skrev i ansökan sp jobbar jag 8 dagar i månaden men är ledig resten och nu kommer jag vara ledig ett tag, hoppas jag kan få kontakt med dig då Smile
Till överst på sidan Gå ner
Snakecia
Gäst




Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitimelör okt 27, 2007 3:55 pm

Såg att jag var inloggad på min kompis prällen när jag skrev, men det är iallafall jag snakecia som skrev det förra.

Hör av er om hur det blir, såg att det stod denied i topicen och har det med att göra att jag tagit lite tid på mig så ber jag om ursäkt p.g.a detta och hoppas att det ännu finns plats för mig.
Ber om ursäkt för att jag inte sa att jag inte skulle vara online på några dagar där, visste inte hur lång tid det skulle ta att bli accepterad heller Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rogue söker om medlemskap (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue söker om medlemskap (Denied)   Rogue söker om medlemskap (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue söker om medlemskap (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» 70 Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: