Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Lerkamel
Gäst




Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 1:48 am

Namn: Min Druid heter Lerkamel, mitt namn IRL är Michael.

Klass: Druid, Restoration

Ålder: 18, fyller 19 i mars.

Proffesion: Herbalism och Mining.

Nuvarande Specc: 8/11/42, men jag kommer självklart att specca 0/0/61 - full Restoration.

Villig att byta specc? (Ja/Nej) Ja, om jag har rätt gear som stöder den önskade speccen. Smile

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Jag har Vashjs vial, och behöver bara Kaels vial för min Hyjial attunement, och jag behöver döda Winterchill för att avancera i mitt Bt attunement.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Självklart. Smile

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? På mitt mobilnummer: 073 531 49 54

Tidigare Guild(s)? Jag var med Reload tills dom disbandade, sen joinade jag Sleepless Knights efter ett tag till jag joinade Mithrid.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Anledningen till jag lämnade Mithrid var eftersom jag ville satsa på PvP, jag ville levla min alt och jag ville spara till en epic flying mount. Dock så har jag saknat raidandet så mycket så att jag nästan spricker!

Varför söker du till Ad Interim? Jag söker till er eftersom jag avgudar er! Smile Ni är riktiga leets som kommer som en slägga och förgör allt i eran väg! Jag vill mer än gärna få vara en del av släggan. Smile

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? En snäll och schysst person, som brukar ofta ge tjänster till dom som behöver. Smile Och så kan jag ge herbs och enchant-mats om jag har lite över. Smile

Vad förväntar du dig av Ad Interim? En schysst guild.

Gear: Tyvärr så har inte Armory updaterat ännu och visar fortfarande endast mitt PvP-gear, jag ber om ursäkt. Men om ni vill så kan jag visa er mitt PvE-gear som jag använder.

Känner du någon i guilden? Auroris och Jurn, och kanske några fler, inte säker. Smile

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? 16.00 - 02.00

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: Jag har ca 112 dagar /played i total.

Erfarenhet? Full Kara, Grull, Mag, hela SSC och hela Tk ända till Kael, som jag bara kom till fas 3 med.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Jag har en lvl 70 alt Retri Paladin som jag spelar mycket med, det är min "farmchar". Hans namn är Marger.


Senast ändrad av Cobras den mån feb 25, 2008 6:17 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Mezzias




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-01-11

Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: mezzias   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 4:05 am

Trevlig och aktiv kille som vet vad han gör Wink
Till överst på sidan Gå ner
Jurn

Jurn


Antal inlägg : 62
Age : 34
Location : Netherlands
Registration date : 07-12-12

Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 10:11 am

100% Vouching for Lerkamel
Great guy great player allot to love
Till överst på sidan Gå ner
Lerkamel
Gäst




Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 4:55 pm

"Gear: Tyvärr så har inte Armory updaterat ännu och visar fortfarande endast mitt PvP-gear, jag ber om ursäkt. Men om ni vill så kan jag visa er mitt PvE-gear som jag använder."

Det lät lite retarded när min armorylink inte kom med.. :S

Det jag menade var att jag kunde visa mitt gear ingame. Men jag ska försöka länka till min armory igen, och nu så visar den mitt PvE-healing gear.

h ttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Lerkamel
Till överst på sidan Gå ner
Fliesen

Fliesen


Antal inlägg : 15
Location : Vänersborg
Registration date : 07-10-24

Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 6:52 pm

Vi behöver tyvärr inte fler resto druider för tillfället.
Lycka till i fortsättningen.
Till överst på sidan Gå ner
Auroris

Auroris


Antal inlägg : 6
Age : 36
Location : Malta
Registration date : 08-02-05

Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 7:13 pm

Lerkamel!

I would give my life to this guy... been knowing him in-game since I started WoW, he helped me a lot along the way!

Great guy, good sense of humor and always willing to lend a hand...
Not to mention his healing is one of the best I have ever encountered. I've played and raided with Lerk, I can vouch for his skills

Give him a chance and you wont be disappointed!
Till överst på sidan Gå ner
Lerkamel
Gäst




Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitimemån feb 18, 2008 10:18 pm

Bummer Sad

Men, om ni behöver en till resto druid, ge mig en signal! Smile

Lycka till i raidandet. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)   Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lerkamel, lvl 70 Restoration Druid (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid (denied)
» 70 Feral Druid (denied)
» Nilia - feral druid 70 ( Denied)
» restoration shaman ( Accepterad )
» Serith - Restoration Shaman (accepterad)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: