Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Shadow priest applying (denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Widdeh
Gäst




Shadow priest applying (denied) Empty
InläggRubrik: Shadow priest applying (denied)   Shadow priest applying (denied) Icon_minitimefre feb 15, 2008 5:00 pm

Namn: Widdeh (Christer irl)

Klass: Priest (shadow)

Ålder: 23

Proffesion: alch/tailoring

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. Just nu är jag holy speccad (farmat badges med en tank kompis) men när jag är shadow är jag speccad :

Villig att byta specc? Japp Smile .. har runt 1600 healing me mitt healing gear.

Attunements: Är på "The vials of eternity" questen, där jag måste ha Vashj's och kael's vial.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Japp.

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? Jag är i princip online 24/7 så ingame är jag alltid kontaktbar.

Tidigare Guild(s)? Kaos contigency, blood brigade.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Ingen av guilderna hade orken att hålla uppe det aktiva raidandet och progressen uteblev.

Varför söker du till Ad Interim? Från vad jag har hört är det en aktiv PvE guild med en bra progress.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Som spelare är det nog min erfarenhet som priest, har spelat aktivt sen WoW kom ut. Som person och guildmember är jag trogen guilden, vänlig och hjälpsam.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att guilden är aktiv och vänlig Smile

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.

Känner du någon i guilden? Nej.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? varierar väl lite 4 - 6 timmar / dag kanske, mer om det är raid.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 72d 16h 12m

Erfarenhet? Har kört alla pre-tbc raid instanser. Har erfarenhet från kara/gruul/mag/void/lurker.

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta? Vet att min raid erfarenhet slackar lite, men jag lär mig snabbt och läser taccs på alla bossar innan jag kör dem.


/Widdeh


Senast ändrad av Cobras den mån feb 25, 2008 6:15 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Widdeh
Gäst




Shadow priest applying (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest applying (denied)   Shadow priest applying (denied) Icon_minitimefre feb 15, 2008 5:02 pm

hmm verkar ha blivit nå fel me länkarna i ansökningen .. postar dem här.

Min shadow specc :


Armory :
Till överst på sidan Gå ner
Widdeh
Gäst




Shadow priest applying (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest applying (denied)   Shadow priest applying (denied) Icon_minitimefre feb 15, 2008 5:06 pm

Ok .. verkar inte funka av någon anledning men kan skicka länk ingame eller över msn om det går bra Smile
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Shadow priest applying (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest applying (denied)   Shadow priest applying (denied) Icon_minitimefre feb 15, 2008 5:08 pm

Hejsan såg ditt ansökan tycker att du gjorde den lite för hastigt och om du appar som SP kanske hade det varit bra att veta din Spell dmg?

Tyvärr vi attunar inte mer spelare atm välkommen att söka till oss efter patchen men vi har inte tid med att spela SSC/TK

Denied
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shadow priest applying (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow priest applying (denied)   Shadow priest applying (denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow priest applying (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 shadow priest! (Denied)
» Shadow priest ( Accepted )
» Experience S-Priest. (Denied)
» holy priest apply (denied)
» Warlock Applying (Accepted)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: