Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Leoinide
Gäst




Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitimemån jan 14, 2008 10:07 pm

Namn: Leoinides ( Niclas Bengtson IRL )

Klass:
Rooogue
Ålder: 16 snart 17 år Smile

Proffesion: Kör med det gamla härliga Herbalism och alchemy, kan några rare pots/elixirs som kanske kan vara till nytta.

Nuvarande Specc:
Jag kör Combat / assasination , valde denna speccen för jag tycker jag boostar min dmg mest och för att den är riktigt härlig.
( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så.

Villig att byta specc?
ja om ni vill att man ska byta specc eller byta för en boss är det klart att man respeccar Smile (Ja/Nej)

Attunements:
Jag är på att döda Keal ( Har vashj vailen ) och att döda rage winterchill.
hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?.

Ventrillo: ja har fungerade mic och vent , men tror inte ni kommer förstå mig endå Wink skåne ffs !
Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?

Kontakt information:
Jag ger inte ut mitt tele nummer så där bara men om jag skulle komma med i guilden så ger jag ut mitt mobil nummer och hem nummer så ni kan nå mig och såklart msn osv.
Vart kan vi nå dig?

Tidigare Guild(s)
? Har varit med i Rejects sen mergade dom till "Alter Ego" och där fick jag inte följa med först men sen fick jag joina.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Jag fick som sakt joina lite senare än dom andra och därför blev det jag som fick gå , 2 gammla rogues som hade varit inaktiva blev helt plöstligt aktiva igen och då sa jag att jag kan offra mig eftersom jag kom senare än dom. Smile

Varför söker du till Ad Interim? Jag söker till ad interim för att jag vill spela med ett härligt gäng och så klart göra progress Smile och om nån guild skulle vara bra på det så ska det vara ni har jag hört Wink

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
en sjuhelvetes aktiv rogue som kan spela sin class och inte så omogen... hjälper till med det mesta om jag har tid, har alltid pots/flask olika regents när det ska med.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? en god stämning och aktiva spelare som vill sträva för att ta nya bossar och komma längre i progress ! guildens främsa först.

Gear:
Ett fel är där jag har inte den blå socketen i legsen utan en 8hit e där istället som ger mig 301 i hit.

Känner du någon i guilden? känner några st tror jag men Bryl iaf ! <3

Speltid: spelar varje dag efter skolan och det är ungefär från 15.30 tills 00.00 kan även vara uppe längre om det skulle behövas.
Hur länge spelar du i veckan?

/played? 114 dagar. SmileSmile
Hur länge har du spelat med din karaktär

Erfarenhet? Har tagit allt i SSC och allt utom Keal i TK, pre tbc har jag kommit till naxxramas.. 6 bossar tror jag och allt utom c'thun i aq 40

Övrig infomation: mja vet jag inte direkt , en glad o go kille som längtar tills att få lira med lite mer seriösa folk o ha kul Smile
något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitimetis jan 15, 2008 12:44 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitimeons jan 16, 2008 7:12 am

verkar va en skön lirare farao
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitimeons jan 16, 2008 1:21 pm

Riktigt fin apply. + i kanten från mig iaf Smile
Till överst på sidan Gå ner
Leoinide
Gäst




Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitimeons jan 16, 2008 4:13 pm

emm ahr slut på speltid men kommer in ikväll om det är nått annars kan ni adda min msn o fråga mig nått . Smile

coca_cola_tre@hotmail.com

vet löjligt namn men gammal msn Wink
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitimesön jan 20, 2008 11:39 am

Kontakta Nostro ingame
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)   Rogue som gärna vill joina. (Accepterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue som gärna vill joina. (Accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» vill joina guilden (Denied)
» Apply ( Accepterad )
» 70 Druid ( Accepterad )
» 70 Shaman ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: