Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökning av holy priest (Tillbakadragen)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Elunex.
Gäst




Ansökning av holy priest (Tillbakadragen) Empty
InläggRubrik: Ansökning av holy priest (Tillbakadragen)   Ansökning av holy priest (Tillbakadragen) Icon_minitimetor jan 10, 2008 7:45 pm

Application Mall


Namn: David Öberg, Elunex

Klass: Priest

Ålder: 15

Proffesion: Tailoring och mining tränar min mining och i tailoring kan jag crafta epic leg enchant spell dmg och hela whitemend setet

Nuvarande Specc: Min nuvarande specc är 17/0/44 det är en shadow spec men om jag kommer in lär jag förmodligen specca 23/38/0 eller 21/40/0, jag personligen tycker det är den bästa raid specen för en holy priest.

Villig att byta specc? Ja, jag lär byta specc när det behövs och jag har inga problem att specca efter någons diriktiv.

Attunements: har tyvärr inte börjat med BT qstchain behöver däremot vashj och kael för Hyjal.

Ventrillo: Jag har mick och vent kan andvända.

Kontakt information: in game på min mage Rasaki eller min priest Elunex

Tidigare Guild(s)?: Jag har varigt i "From the ashes" "Exiles" "Everlasted" "Just do It".

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? I "FTA" lämna jag för hade inte tid att raida då, "Exiles" disbanda "Everlasted" lika så och "Just Do It" jag joina den för att mina kompisar spela där men när de flesta lämna den fann jag ingen anledning att stanna kvar.

Varför söker du till Ad Interim? Jag söker för att det är en bra, rolig och seriös guild.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? En trevlig aktiv holy priest, en allmänt glad attityd.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att få raida och ha kul med andra lika sinnade som mig själv.

Gear: Jo, såhär är det jag är shadow just nu för att jag hade tröttnat på holy ett tag och de har inte min länk med holy gear. litte lätt om mitt holy gear 1950 healing runt 200 mp/5 while casting T5 shoulders T4 head sen litte allt möjligt från kara, ssc och tk.

Känner du någon i guilden? Wape och jag söker med chessie.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Ja du vem vet har inte riktigt klockat mig. men skulle nog säga runt 5timmar om dagen

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär: har spelat 64 dagar på min priest.

Erfarenhet?

Karazhan: clear
Gruul: clear
Maggi: clear
SSC: allt utom vashj
TK: allt utom Kael.

Övrig infomation: Skåning.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes
Officer
Officer
Deamoneyes


Antal inlägg : 252
Age : 36
Location : Somewhere in limbo
Registration date : 07-09-15

Ansökning av holy priest (Tillbakadragen) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökning av holy priest (Tillbakadragen)   Ansökning av holy priest (Tillbakadragen) Icon_minitimetor jan 10, 2008 8:26 pm

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökning av holy priest (Tillbakadragen)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Priest (accepterad)
» Xinith, 70 Holy priest. (Accepteted)
» holy priest apply (denied)
» 70 Priest (denined)
» Shadow priest ( Accepted )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: