Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Rogue apply :D (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
pozgle1
Gäst




70 Rogue apply :D (Denied) Empty
InläggRubrik: 70 Rogue apply :D (Denied)   70 Rogue apply :D (Denied) Icon_minitimelör dec 08, 2007 10:06 pm

Namn:Pozgle

Klass:Rogue

Ålder:15

Proffesion:herb/skinning

Nuvarande Specc: Combat/assassination (min armory e helt weird) jag gillar cold blood!

Villig att byta specc? ja, allt för guilden

Attunements: har inte börjat på nån av dom

Ventrillo: Ofc, man kan ju knappt raida utan! Razz

Kontakt information: E-mail/msn: cool_calle@hotmail.com

Tidigare Guild(s)? Heavens Elite och Hack n Slash

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? för att jag blev kickad ur Heavens Elite för att dom hade hittat en bättre rogue än mig Sad och Hack n Slash tar inte ens maiden i kara

Varför söker du till Ad Interim? För att jag har hört att ni e en skit bra guild som raidar ofta!

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Humor, jag e en jäkligt rolig kille om man har bra humor Razz

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att raida mycket

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. Ledsen men som sakt så e det nått som e helt f*ckat med min Armory sida.

Känner du någon i guilden? Nepp Sad

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Så ofta jag kan!

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär 51 dagar totalt och 21 dagar i lvl 70

Erfarenhet? Har kört alla bossar i kara och försökt på första bossen i gruul men inte klarat han.

Övrig infomation: Min frisyr på min gubbe kan skrämma dom flesta! Razz

Lycka till Önskar Ad Interim Officers. Tack Tack
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

70 Rogue apply :D (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Rogue apply :D (Denied)   70 Rogue apply :D (Denied) Icon_minitimesön dec 09, 2007 1:04 am

Om du inte dög för Heavens elite, tror du då att gille som progressat mycket mer än dom är intresserade?
På frågan "hur länge kan du spela i veckorna" så svarade du "så ofta jag kan" det var knappast det vi frågade...

Denied.

Lycka till..
Till överst på sidan Gå ner
 
70 Rogue apply :D (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy priest apply (denied)
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» 70 Rogue (Denied)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: