Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tanie-
Gäst




Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)   Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad) Icon_minitimemån dec 03, 2007 11:37 am

Namn: Tanie

Klass: Mage

Ålder: 20

Proffesion: Engineering/Tailoring

Nuvarande Specc: Har pvp specc atm. Men kommer köra Basic Fire specc (10/48/3).
Eller om jag kör frost så beror det på om ni har fler frost mages med eller utan winter's chill. Har ni frost mage med winter's chill så blir det förmodligen arcane-frost. (Fick inte länka till build)

Villig att byta specc? Jopp

Attunements: Har Vashj's Vial.

Ventrillo: Självklart, snackar när det behövs.

Kontakt information: Ingame (Tanie) eller så har nog Mariia hyffsad koll på mina 'alts'.

Tidigare Guild(s)? Med magen har jag bara varit med i <Who>.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Tröttnade på hardcore raiding och mycket annat att göra.

Varför söker du till Ad Interim? Verkar som en trevlig guild, känner ett par personer och ni är exakt så långt som jag var när jag slutade med hardcore raiding.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Bra, stabil dps på raids och utanför raids så en trevlig person som gärna hjälper till när det behövs.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Stabil progress och inga problem med folk till raids.

Gear: Har förmodligen pvp gear på mig på armory. Så skriver stats istället.
Frost: 16% crit (utan molten) , 123 hit rating, 1003 spell dmg och lite haste.
Fire: ~27% crit (utan molten), 108-130 hit rating beror på boss osv, ~950 spell dmg och lite haste.

Känner du någon i guilden? Mariia, Chailya (stavning?) spelade jag i samma guild som en stund när jag körde warrior. Kanske någon mer men inte vad jag kan komma på.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Sitter framför burken när jag inte har något annat för mig vilket är i princip jämt.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär. Bara 60 days.

Erfarenhet? Kara, Gruul, Mag, Hela SSC, 3/4 i TK, Outdoor.

Övrig infomation: Inget jag kan komma på, men det är bara o whispra om det är något ni undrar.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)   Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad) Icon_minitimemån dec 03, 2007 11:44 am

Hör av dig till Stroker ingame
Till överst på sidan Gå ner
 
Tanie, 70 Gnome Mage (accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mezzias ,70 mage (accepterad)
» 70 GNOME MAGE (Denied)
» Lolki 70 mage ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: