Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan (Accepterad)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 1:19 pm

Hallo!

Jag heter Ingrid Grafström, är en tjej på 18 år från hörby. Inbiten och rutinerad wow spelare sen 2,5 år tillbax Min tid spenderar jag helst vid datorn där jag antingen spelar wow lyssnar på musik chatta llr sitter i vent och snacka skit llr så gör jag alltihop på en och samma gång Very Happy . Annars är umgänge med kompisarna alltid trevligt.

Detta är Azera!

Namn: Azera

Klass: Hunter

Ålder: 18

Proffesion:
Skinning 375/Leatherworking(367)

Nuvarande Specc:
Beast Mastery (41/20/0)


Villig att byta specc?
Jadå, har varit MM innan. Har aldrig varit Surv dock.

Attunements:
Jadå, bara att kollar upp i Armoryn lär ni se allt Wink

Ventrillo:
Har Ventrilo och fungerande Mic.

Kontakt information:
Ni kan alltid nå mig ingame men det går också bra via mail/msn på "ingrid_16_g@hotmail.com"

Tidigare Guild(s)?
Daemonicus

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Är egentligen kvar i daemonicus, men anledningen till att jag vill lämna är att jag allt mer börjat ledsna över att det finns allt förmånga ofocuserade spelare i daemonicus... som förstör glädjen och njutningen av ett trevligt raid.

Varför söker du till Ad Interim?
Främst kanske för att det finns några trevligar föredetta daemonicusare i denna guild, men även för att jag saknar känslan av att se sina framgångar i en instans.glädjen över attha downat en ny boss, vreden av en 1% whipe. Att dela framgångar och motgångar med kamrater.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag är en person som är alltid lätt att ha för olika trevligheter vare sig det är heroic en vanlig instans ett raid llr bara farming jag ställer alltid upp. Kan se skillnaden mellan lek och allvar, jag spelar för att ha kul men har fokus när det gäller. Har lätt att ta till mig tactics och jag känner min klass väl har spelat hunter i 2,5 år nu. Är inte heller rädd för att ta emot kritik, allt som gör mig till en bättre spelare är positivt.

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Ett guild med seriös atmosfär när det gäller, men som kan slappna av när det inte är riktigt lika viktigt.

Gear:
hm amoryn buggar sig just nu men har hela t4 settet .. för mera info e jag alltid berätt att svara ingame.

Känner du någon i guilden?
Japp känner Bewillow dahlo och Lilltjejen som allihoppa e gamlar daemoncusare Very Happy

Speltid:
i princip 24/7 det vill säga varenda minut på min fritid.

/played?
hm..alldeles för mycket tror det ligger på 197 dagar om inte mer geek

Erfarenhet?
hm... alla som kan lite om Daemonicus vet vilken progress daemonicus har gjort ...
Pre-TBC: MC, BWL, AQ 40, Naxx
TBC: Kara, Gruul, Magge TK Void Reaver Al´ar fas 2 50%.

Övrig infomation:
Vill gärna joina med min bror Ezera eftersom vi hör ihop han har också gjort en apply . Har inget jag känner jag vill tillägga på rak arm, alla frågor besvaras gladeligen.


Vänligen

Azera
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 2:57 pm

En fundering bara, vad skulle hända om en utav er blev rekryterad och inte den andra? samt ifall båda skulle bli rekryterade men det visar sig att det inte fungerar med en utav er, lämnar båda två då?


Mvh

Stroker
Officer of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Ezera
Gäst




Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Svar   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 3:14 pm

Hej Ströker !

Håller med min syster antingen oss båda eller ingen ... hoppas ni förstår oss .. vi hör liksom ihop.

Men om båda får joina så lovar jag nog att ni ej komma ångra ert beslut... vad lämnandet av ett guild beträffa så är daemonicus då det första guildet vi lämnar den dagen vi joina ert ... vilket ju borde talar om att vi är seriösa spelare.

Vänligen Ezera
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 4:43 pm

Hmm okey jag har läst era ansökan och om jag inte hade sett åldern på er hade jag kunnat tro att ni är tvillingar men vi söker hunters atm men feral druider är lite osäker på dock så är jag inte omöjligt men jag kommer hem runt 17:30 så ni kan kontakta mickiie online så får ni se om ni lyckas övertala mig genom Vent.
Till överst på sidan Gå ner
Bewillow

Bewillow


Antal inlägg : 29
Age : 45
Location : Sibbhult/skåne
Registration date : 07-11-10

Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 5:04 pm

Det jag kan säga om azera är att hon har utvecklas rejält den sista tiden jag va i Dae Sen så är det ju inget fel på hennes gear med.
Så jag tror nog hon skulle passa in med va allt det gäller bara hon har focus.
Lycka till Med ansökan Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ezera
Gäst




Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: svar   Ansökan (Accepterad) Icon_minitimeons nov 28, 2007 6:13 pm

hehe Cobras det är det många som trott Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan (Accepterad) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan (Accepterad)   Ansökan (Accepterad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan (Accepterad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: