Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Snakecia - Rogue ( Denied )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Snakecia
Gäst




Snakecia - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Snakecia - Rogue ( Denied )   Snakecia - Rogue ( Denied ) Icon_minitimeons nov 21, 2007 6:39 pm

Till överst på sidan Gå ner
Snakecia
Gäst




Snakecia - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Snakecia - Rogue ( Denied )   Snakecia - Rogue ( Denied ) Icon_minitimeons nov 21, 2007 6:41 pm

Tjenare, har ansökt förrut men var lite seg på att svara då jag var iväg och jobbade på bortaplan under 4 dagar, men nu är jag här till ert förfogande igen!

Lite info om mig själv:
Jag går under täckmanteln Andreas här i min kära by.
Jag är 21 år gammal och lirar wow på min lediga tid när jag inte jobbar, så jag är en no-lifer vill säga. Jag jobbar 14 timmarspass när jag väl gör det 8 dagar i månaden och min övriga tid spenderar jag till att spela wow i stort sett.

Lite info om min karaktär:
Namn: Snakecia

Klass: Rogue

Proffesion: Engineering 375 och Mining 375

Nuvarande Specc: Jag är speccad combat med 2 stycken daggers men ska snart förnya min specc med lite smådetaljer som improved backstab som jag missat.

Villig att byta specc? (Ja/Nej)
Jag är villig till att byta specc om så önskas, allt för att underlätta för gruppen. Är van vid alla pseccs så det är inga problem alls.


Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?
Har knappt börjat men ska ta tag i det så fort som möjligt och eftersom jag sitter hela dagar så har jag god tid till att ägna mig till det till 100%.

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)?
Jag har allt som behövs för all 2-vägs kommunikation.

Kontaktinformation: Vart kan vi nå dig?
Ingame på Snakecia, min alt Bigfist eller via mail, andreas.laine@hotmail.com.


Tidigare Guild(s)? Adamantine Order, Middle Age madness, Saxaro Diigh leh och lite annat smått och gott.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?
Just nu är jag med i MAM men där har jag enbart parkerat Snakecia tills jag hittar en annan guild.

Varför söker du till Ad Interim?
Jag söker för att kunna spela med min bff prällenkg som lirar i eran guild och för att kunna träffa och umgås med nytt skänt folk, samt för att kunna få lite mer erfarenhet och kunnande av de svårare instancerna.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person?
Jag är en rolig person som kan erbjuda er vänskap och ett skratt på läpparna när tillfälle ges. Jag är, seriös och spelar alltid stabilt och kontrollerat.
Jag vet att ni har duktigt folk i guilden och därför potensialen för att kunna utfärda underverk

Vad förväntar du dig av Ad Interim?
Jag förväntar mig att ni kämpar för progress vilket jag inte är rädd för, man måste vilja för att kunna komma någonstans och folk måste ställe upp och jag är inte rädd för att slösa en del guld för att man ska kunna få lite progress.

Gear:


Känner du någon i guilden?
Min gode vän Prällenkg känner jag irl och känner även seventy som appliat till er, sen har ni även lite smått och gott folk som jag känner in.game som min gode vän Danon.
Danon är en in-game bff för mig och jag vet att han känner detsamma.

Speltid: Hur länge spelar du i veckan?
När jag inte jobbar så spelar jag i stort sett hela dagen, 10+ plus iallafall.


/played? Hur länge har du spelat med din karaktär:
Jag har spelat 22 dagar+

Erfarenhet?
Innan TBC så har jag: ZG, MC, AQ20, AQ40, BWL, Onyxias Lair.
TBC: Kara, Gruul samt Void-Reaver.


Jag hoppas att jag ska duga för er och jag är alltid på strävan efter att bli bättre och mer skillad, hoppas att jag får chansen med er =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Snakecia - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Snakecia - Rogue ( Denied )   Snakecia - Rogue ( Denied ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 1:01 am

Bra application, dock tycker jag din gear är inte speciellt bra med tanke på att vi har SSC/eye på farm förutom Kael/vashj och det är en tidsfråga innan vi går vidare till BT/Hijal och jag tror inte din gear klarar det på så kort tid.

Dock är det upp till nostro så vänta svar från han och Lycka Till.
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Snakecia - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Snakecia - Rogue ( Denied )   Snakecia - Rogue ( Denied ) Icon_minitimetor nov 22, 2007 2:51 am

Även om Nostro är CL för Rogue då kommer jag in här och säger tyvärr men gearen räcker inte vi har nyligen "dumpat" Gruuls Lair och Magtheridon för att nöta ner Lady Vashj och Kael Thas och jag tror inte med ditt gear att du kan bidra till mycket i detta fall. Jag önskar dig Lycka till.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Snakecia - Rogue ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: Snakecia - Rogue ( Denied )   Snakecia - Rogue ( Denied ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Snakecia - Rogue ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue app (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» 70 Rogue (Denied)
» Greef rogue (Denied)
» Citrx - Rogue ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: