Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Holy präst (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Chivaz
Gäst




Holy präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Holy präst (Denied)   Holy präst (Denied) Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:38 pm

Application Mall


Namn: Chivaz

Klass:Präst

Ålder:37

Proffesion:Tailoring och herbalism

Nuvarande Specc: ( Länka gärna) förklara varför du valt att specca så. 21/40/0

Villig att byta specc? (Ja/Nej) ja

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Har inte påbörjat den då Daemonicus inte kommit så långt

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Ja

Kontakt information: Vart kan vi nå dig? ingame eller via msn. starchaser_@hotmail.com

Tidigare Guild(s)?Joinade Daemonicus ca 2 månader efter att wow släpptes. är enda gillet jag varit med i på Shattered Hand. Har dock varit på utflykt till Frostmane när det var fri transfer dit.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Daemonicus tappade vad de en gång varit. Vill inte klanka ner på dem då det inte är min stil att prata skit om andra.

Varför söker du till Ad Interim? Gillar er progress i spelet. Ni verkar vara målmedvetna och focuserade på det ni gör

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? ett par års erfarenhet av prästen, lugn som person samt troligtvis högre medelålder

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Nya utmaningar

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear.


Känner du någon i guilden? Ett par stycken har jag spelat med tidigare

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Under raidtider spelar jag mycket, samt när jag farmar mats. Annars försöker jag hinna med familjen lite mera nu än tidigare.

/played? Hur länge har du spelat med din karaktär Har nog passerat 100 dygn

Erfarenhet? MC, BWL, Naxx, Kara, Magge, Gruul, Void, och tittat lite inne i SSC innan jag tappade suget på att raida med Daemonicus

Övrig infomation: något du vill tillägga som vi kan vara intresserade av att veta?
Hade egentligen tänkt flytta tillbaka till Frostmane men fick höra talas om er av irl kompis som jag spelat med sen jag lurade in honom i wow´s mystiska värld. vad han har beskrivit så e ni precis som jag anser att ett gille skall vara med focus på det man gör när man gör det.
Kan även tillägga för de som varit med länge så hette min präst Cax innan transfern till Frostmane.
Till överst på sidan Gå ner
Chivaz
Gäst




Holy präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy präst (Denied)   Holy präst (Denied) Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:53 pm

av någon anledning kom inte min armory länk med


Glömde tillägga att jag har även head o legs i t4 som jag har för stamina gear
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy präst (Denied)   Holy präst (Denied) Icon_minitimetis nov 13, 2007 9:31 am

Armory länken funkar inte då gäster postar pga att det ska hindra virus etc.

On topic

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Chivaz

Ser bra ut, Vänta på svar från Mickiie!
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Holy präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy präst (Denied)   Holy präst (Denied) Icon_minitimesön nov 18, 2007 3:53 am

Tyvärr så rekryterar vi inte några holy präster för tillfället
lycka till dock!

Mvh

Stroker
Vice GM of Ad Interim
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy präst (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy präst (Denied)   Holy präst (Denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy präst (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy priest apply (denied)
» Holy Pala ( Denied )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: