Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan ( accepted )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Bewillow
Gäst




Ansökan ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Ansökan ( accepted )   Ansökan ( accepted ) Icon_minitimefre nov 09, 2007 2:06 pm

Namn: Glenn Mattsson

Klass: Warrior
Ålder: 29
Proffesion: Enchanting 375/375 Blacksmithing 375/375

Nuvarande Specc: 9/5/47 Full tank specc

Villig att byta specc? Ja, om det behövs.

Attunements: hur långt har du kommit i din BT/hyjal questkedja?. Bara kört upp till Morogrim/Al'ar i SSC och TK,

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? Jag har mick, Pratar när det behövs och är nödvändigt
Kontakt information: Vart kan vi nå dig? min msn :
Glenndif@yahoo.se eller /w ingame.

Tidigare Guild(s)? Daemonicus

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Vi började brista på folk i raids, inga healers signade sig, även många som gick över till pvp. samma som sebbe skrev

Varför söker du till Ad Interim? För att jag vill vara del av ett bra pve gille som lyckas nå framgångar tillsammans.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? En bra personlighet som kämpar för gillets bästa och en bra off tank

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Bra gemenskap god stämning

Gear: Armory länk, vi är EJ intresserade av din " pvp " Gear. min gear, består av
Har 4/5 tier4, 1/5 tier5 och lite random saker från SSC/TK och något från Karazhan.

Känner du någon i guilden? Dahlo känner och känner han va med i dea en tid innan

Speltid: Jag spelar varje dag, utom fredag och lördag annars så är jag online mellan 5-6 timmar

/played? 59 dagar 8 timmar, varav 36 dagar och 17 timmar på 70.

Erfarenhet? Kört SSC upp till Morogrim, Al'ar och Void Reaver i TK och såklart allt där innan.
Till överst på sidan Go down
Till överst på sidan Gå ner
Bew
Gäst




Ansökan ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Lv 70 Tank warrior   Ansökan ( accepted ) Icon_minitimefre nov 09, 2007 3:43 pm

glömde visst bort jag har 310 i ress gear frost så jag kan tank hydross

PLus att jag ligger på 95 % raid attndence
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ansökan ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan ( accepted )   Ansökan ( accepted ) Icon_minitimelör nov 10, 2007 1:55 pm

Bewillow, det va ett tag sedan Smile

Det jag kommer ihåg av dig är att du är en lugn och stillsam person som kan sin sak, helt klart... Och gearen är det absolut inget fel på!
Fast är inte säker på om det är plats till fler warriors... Men om det finns plats så är detta helt klart en givien person! Very Happy

Lycka till Bewillow Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan ( accepted ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan ( accepted )   Ansökan ( accepted ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan ( accepted )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman (Accepted)
» Warlock Applying (Accepted)
» Shadow priest ( Accepted )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: