Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Resto Drulle (denied)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimeons nov 07, 2007 12:26 am

Namn: Rickard irl och Drackir in game, Drackir är Rickard backlänges Wink

Klass: Druid

Ålder: 16

Proffesion: Alch/herb 375 på båda

Nuvarande Specc: Är speccad helt PvE resto eftersom det är det som jag älskar med druids, att heala.

Villig att byta specc? Jag föredrar resto men om ni emot förmodan skulle behöva mig som en feral så byter jag självklart.

Attunements: Så vitt jag vet så har jag inte hunnit börja med bt men jag har Hyjal questen och behöver vials men har inte börjat med BT questen än men jag ska börja inom kort.

Ventrillo: Jag har vent ofc, har också lykligtvis en mic.

Kontakt information: Om man skulle vilja nå mig så blir det väl på msn eller telefonen. Förutom ingame.

Tidigare Guild(s)? har vart med i lite av varje faktiskt, Dungeons and Dragons, nu är dem Everlasted. Varit med i Ye olde som gick till tk, Lite små guilds emellan åt och sist Rejects som gör ssc/tk.

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)? Jag slutatade med wow ett tag när Dungeons and Dragons valde att sammanföra sig med Everlasted, och ye olde disbanda, och den senaste guilden Rejects saknar personer till raid och det tar ofta minst en halvtimme för att börja raiden, om vi raidar alls.

Varför söker du till Ad Interim? Jag söker till er därför att jag letar efter en skysst och rolig guild som fokuserar på PvE + att jag känner minimeal här som är väldigt nice.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? Jag älskaaar att raida och kommer aldrig att dra därför att vi wipar eller liknande och jag vill alltid testa någonting nytt.

Vad förväntar du dig av Ad Interim? Att ni ska vara en seriös guild inom PvE och som raidar för att ha kul och inte för att man är "loothorny"

Gear:

Känner du någon i guilden? Ja så vitt jag vet så är det bara Minimeal som jag känner men man vet aldrig vem som kan gömma sig där inne Wink

Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Det kan variera, men jag kan lova att jag verkligen försöker komma och raida, men jag skulle säga att jag kör 3 timmar + varje dag om jag inte gör någonting annat.

/played? 32 dagar på Drackir men jag har en hunter i bronzebeard med betydligt fler dagar som jag raidade med pre tbc

Erfarenhet? Jag har gjort kara/gruul, Lurker below i ssc och void/high astromancer samt alar i tk. Och första phasen i Magtheridon. Och om det gills ännu första bossen i Zul'aman Very Happy

Hoppas verkligen att jag kommer in i den här guilden eftersom jag har sökt efter en bra guild ett tag nu men ingen som jag har känt att den här är rätt för mig.

Hoppas på ett snabbt svar och önskar er skön vinter rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimeons nov 07, 2007 11:48 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Drackir



Vi letar efter en resto druid atm men eftersom vi inte har en Druid CL så kan det dröjja ett tag vimåste prata ihop oss.

Lycka till.
Till överst på sidan Gå ner
Stroker
Vice GM
Vice GM



Antal inlägg : 76
Registration date : 07-09-17

Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimeons nov 07, 2007 3:18 pm

"Speltid: Hur länge spelar du i veckan? Det kan variera, men jag kan lova att jag verkligen försöker komma och raida, men jag skulle säga att jag kör 3 timmar + varje dag om jag inte gör någonting annat"

På vilket sätt kan det variera? varierar det mellan 3-4 raider i veckan
eller varierar det mellan 2-3 raider i veckan som du kan delta i?
Till överst på sidan Gå ner
Drackir
Gäst




Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimeons nov 07, 2007 7:58 pm

oftast varenda raid i veckan, så alltså 3 - 4 iaf. Men någon gång så måste jag göra skolarbete men kommer att säga i förväg att jag planerar att plugga på den dagen och så försöker jag göra det på en raid fri dag om det finns en tillänglig.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimetor nov 08, 2007 2:04 am

Gillar din gear + att en restodruid skulle inte sitta fel.
Har bara en så vitt jag vet.

Det är bara att vänta in svar från Mickiie.

GL hoppas du kmr in Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimetor nov 08, 2007 6:40 pm

Ja vem ska annars sno all loot.

Gl hoppas du kommer in.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimefre nov 09, 2007 5:06 pm

Tackar så mycket för lycko önskningarna cheers
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 19
Registration date : 07-09-15

Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitimefre nov 09, 2007 7:23 pm

Efter ha tänkt igenom detta nogrannt så beslutar jag mig för att inte ta in dig jag tror bara inte att detta kan komma att fungera... Kanske jag har fel men det lär vi inte få reda på jag önskar dig lycka till
Till överst på sidan Gå ner
http://adinterim.swedishforum.se
Sponsored content





Resto Drulle (denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Drulle (denied)   Resto Drulle (denied) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto Drulle (denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto drulle (Denied)
» Resto druid (denied)
» Resto Shaman (Accepted)
» Resto druid ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: