Ad Interim
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ad Interim

Välkommen till Ad Interims Forum, Ad Interim är ett Guild på servern Shattered Hand i onlinespelet World of Warcraft
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Warlock (Denied)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Baaz
Gäst




Warlock (Denied) Empty
InläggRubrik: Warlock (Denied)   Warlock (Denied) Icon_minitimetis nov 06, 2007 11:17 pm

Namn:Henrik

Klass:Warlock

Ålder:33 om man nu måste skriva det =)

Proffesion:Herb/alchemy transmute

Nuvarande Specc: 41/17/3 känndes bra när jag gjorde det =)

Villig att byta specc? Ja har någon en bättre specc så inte mig emot

Attunements: inte börjat

Ventrillo: Har du mick och vent och kan prata (använda dom)? ja har både mic och vent och ts i nödfall

Kontakt information: ingame atm sitter på en laggig dator eftersom min är paj men kommer vara klar om någon dag.

Tidigare Guild(s)?netherwing och admantine order

Anledningen till att du inte längre är med i ovannämnda guild(s)?Netherwing lägger ner vilket hände med Admanitine också när det blev för oseriöst.

Varför söker du till Ad Interim?Känner lite folk där som jag vet är dukitga och framför allt mogna spelare.

Vad kan du tillföra till Ad Interim som Spelare och Person? hoppas på att man kan ha lite kul med bra och vettigt folk

Vad förväntar du dig av Ad Interim? att vi ska ha kul och göra gejer tillsammans men på ett seriöst sätt så att det för guilden framåt.

Gear:

Känner du någon i guilden? Blitze, Danon, Maldevir och dom andra från Ad manitne.

Speltid: För mycket enligt min frun =) några timmar om dagen

Övrig infomation:Har även 2 st 70 gubbar till på samma server en hunter som är enchanter/miner och en druid som är LW/skinner båda e hyffsat gearde. Gjorde bort mig lite när jag bytte tillbaka till herbalist för jag kan inte använda mina frozen shadow boots och shoulders men det håller jag på att jobba på.
Till överst på sidan Gå ner
Cobras
GuildMaster
GuildMaster
Cobras


Antal inlägg : 114
Registration date : 07-09-15

Warlock (Denied) Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock (Denied)   Warlock (Denied) Icon_minitimeons nov 07, 2007 12:26 am

Har tyvärr inte hört så bra saker om dig så jag önskar dig lycka till inom Guild sökanadet
Till överst på sidan Gå ner
 
Warlock (Denied)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Skatten - Warlock ( Denied )
» Warlock Applying (Accepted)
» Wape - Warlock (Accepterad)
» Warlock Marid (accepterad)
» Coiled, Warlock. ( Accepterad )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Ad Interim :: Ansökningar - Svarade Ansökningar-
Hoppa till: